سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زبان انگلیسی را با فیلم های آموزشی بیاموزید

صفحه خانگی پارسی یار درباره

اصطلاحات انگلیسی پرکاربرد تلفن، تکنولوژی و اینترنت

    نظر

امروزه تکنولوژی در زندگی ما انسان ها نقش بسیار زیادی دارد و به وسایلی مانند تلفن هوشمند، تلویزیون و غیره و همچنین به وجود اینترنت در زندگی روزمره خود نیاز داریم. بنابراین دانستن اصطلاحات انگلیسی پرکاربرد تلفن، تکنولوژی و اینترنت ضروری است و با دانستن کلمات مربوط به آن ها می توانید به سادگی در مورد آن ها صحبت کنید.


 

آموزش اصطلاحات انگلیسی تلفن، تکنولوژی و اینترنت در مانامو

برای یادگیری مکالمه انگلیسی در زمینه تکنولوژی و همچنین یادگیری نکات انگلیسی در زمینه صحبت با تلفن و استفاده از اینترنت، manamo فیلم های آموزشی را به صورت سطح بندی شده مقدماتی، متوسط و پیشرفته برای  شما قرار داده است.

با دانلود رایگان ویدئو های آموزشی انگلیسی مانامو در مورد تکنولوژی هایی مانند تلفن و اینترنت و غیره می توانید به سادگی مهارت های خود را در این زمینه تقویت کنید. همچنین برای دسترسی به تمامی محتوا ها و فیلم های آموزشی ما می توانید از فروشگاه manamo، اشتراک های مدت دار را با قیمتی کاملا مناسب خریداری کنید.

با دیدن آموزش های مانامو می توانید اصطلاحات و عبارات پر کاربرد زیادی را یاد بگیرید و صحبت به انگلیسی درمورد تکنولوژی های مختلف امروزه برای شما بسیار آسان خواهد شد. همچنین برای داشتن مکالمه تلفنی به انگلیسی با دوست خود و یا برقراری تماس تلفنی به انگلیسی به صورت رسمی، عبارات کلیدی را یاد خواهید گرفت. همچنین به سادگی با عبارات مختلف انگلیسی مربوط به اینترنت نیز آشنایی پیدا خواهید کرد.

یادگیری نکات انگلیسی در زمینه تکنولوژی های روز در مانامو

شیوه آموزشی که مانامو جهت آموزش نکات انگلیسی مربوط به تکنولوژی های متنوع امروزی مانند تلفن و اینترنت به کار گرفته است، به این صورت است که از فیلم و عکس های آموزشی مرتبط استفاده می کند. همان طور که گفته شد مانامو تمامی مطلب های آموزشی را سطح بندی شده قرار داده است، بنابراین توجه داشته باشید که حتما محتوای آموزشی مناسب با سطح خود را انتخاب کنید تا نتیجه دلخواه را از یادگیری زبان به دست آورید.

مانامو برای تمامی مطالب آموزشی خود توضیحات فارسی و انگلیسی را قرار داده است و شما در انتهای هر محتوای آموزشی مانند فیلم ها می توانید شاهد زیر نویس فارسی و انگلیسی به صورت همزمان باشید که این موضوع در یادگیری ماندگار و بهتر شما بسیار موثر خواهد بود. به هنگام مشاهده فیلم های آموزشی، چندین مرتبه ویدئو را همراه با زیرنویس و بدون زیرنویس مشاهده کنید تا نکات به صورت همیشگی در حافظه شما باقی بمانند.

شیوه آموزشی دیگری که manamo از آن استفاده می کند، قرار دادن بخش نظرات کاربران در صفحات مربوط به هر محتوای آموزشی است. فایده وجود این بخش این است که شما و دیگر زبان آموزان در جهت تکمیل آموزش، می توانید نکات اضافی تری را بیان کنید.

بنابراین کلمه ها و عبارت های مربوط به تکنولوژی، تلفن و اینترنت به انگلیسی پیشرفته، انگلیسی متوسط و انگلیسی مقدماتی بیشتری را در بخش کامنت کاربران می توانید یاد بگیرید و می توانید از آن ها به سادگی در مکالمات انگلیسی روزمره خود با تلفن و یا هنگام استفاده از اینترنت و به صورت کلی برای صحبت در مورد انواع تکنولوژی های امروزی به انگلیسی استفاده کنید.

منبع: صحبت به انگلیسی درمورد تکنولوژی های مختلف امروزه